Tuesday, December 11, 2012

Apa Dah Jadi Dengan Hidup

Tak tahulah apa lagi yang masih tersisa pada diri ni. Perasaan putus asa saban hari mengelilingi ruang hidup aku ni. Aku rasa hidup aku i macam dah musnah. Semua hasil kesilapan aku pada masa lalu. Aku tak tahu dah mecam mana nak bangkit daripada perasaaan ni. Letih bermain dengan perasaan ni. cuma yang terasa hidup ni dah musnah. hari-hari yang aku lalui memang terasa suram. tengok kehidupan orang lain, aku rasa aku pun berhak hidup macam tu. satu demi satu kesilapan dan keputusan yang aku buat dalam kehidupan tu. Salah aku semua ni terjadi. tiap-taiap hari, tiap-tiap masa aku berharap diberikan peluang untuk memulakan segala-galanya. Especially my study. aku rasa semuanya dh musnah. Aku rasa tertekan. Aku cuba bangkit, aku jatuh dan jatuh. Kadang-kadang aku buntu. kenapa sampai sejauh dan seteruk ini kehidupan aku pada saat ni.

6 comments:

Ayu azmir said...

kuatkan semangat... semoga ceria semula...

afeb pilah said...

sebenarnya, percubaan kau untuk cuba bangkit tu dah bagus..kau tak teruk. teruk kalau kau tak cuba lansung. cume, kau kurang usaha lagi tu. jangan berputus asa, ALLAH ada..hehe

Shera Ismail said...

salam...come on jgn mudah berputus asa...bangkitlah untuk kejayaan diri sendiri dan untuk orang yg tersayang especially mak dan ayah!!!...xde org yg dah berjaya yang xpernah jatuh...setiap orang akan menemui kegagalan sebelum mendapat kejayaan,,,tu dugaan dari Allah...Allah sedang menguji anda...yang penting ingat Allah selalu bersama kita dan yang penting anda kena percaya pada diri anda...KITA JER YANG BOLEH UBAH DIRI KITA...saya doakan anda akan berjaya...insya-Allah...peace..=)~shera~

rniss said...

semoga awk lbih tabah.. :) chill frenz.

cik maisharah said...

sabaq fahmi..liku hidup seseorang tu berbeza-beza.kita x boleh nak samakan dgan orang lain..tapi kita boleh cuba untuk jadik bahagia macam orang lain...smile! lupakan yang di belakang,pandang dan hargai yang dihadapan...itulah kita....!
:)

prience heart said...

yang berlalu biarkan ia berlalu pergi kerna yg pergi selaluny tidak akan kembali..

:)